4000 Kez Görüntülendik..

Bendeniz Berkay ve bugün çok önemli bir konuyla karşınızdayım. Tam tamına 414 gündür bu blogda sizin karşınızdayım. Sevdiğim ve sizinde görmenizi istediğim haberleri blogumda paylaşıyorum. Bazı aylar bir sürü yayın paylaştım bazı aylar ise hiç paylaşamadım ancak beni yarı yolda bırakmadınız hepiniz sağ olun. Şu ana kadar tam 82 yayın paylaştım. Bugün tam 4000 kez görüntülendik. Nerdeyse 1,5 yılda bu kadar görüntülenmek beni çok sevindirdi. Umarım yeni kişilerle bu yolumuza devam ederiz. Sizde bu yolda benimle olmak istiyorsanız bloguma bakmayı unutmayın ve haberleri kaçırmamak için bloguma abone olmayı unutmayın. 
Hoşcakalın. 
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar Hakkında

MSAGE and Patrobot's developer, amateur rocket designer, art student, entrepreneur, volunteer and creator of Turkish Rocket Community and Yelken E-Academy, author of BirTutamEsc

0 Yorum: